Har vi riktige opplysninger om deg?
I forbindelse med forhandlingene er Creo i gang med utarbeiding av konfliktberedskap i tilfelle det kommer til brudd.
Vi ber om at du som medlem fortløpende oppdaterer kontaktinformasjon, samt informasjon om arbeidssted og arbeidsforhold. På den måten dukker du opp på riktige medlemslister, får den informasjonen som sendes ut til medlemmene på arbeidsplassen, og får tilgang til bistand fra ditt lokale tillitsvalgtapparat.
Logg inn i Creos medlemsportal og sjekk at følgende punkter er riktige:
- Arbeidsgiver og arbeidssted
- Stillingsbetegnelse
- Stillingsprosent
- Bruttoinntekt
- Eventuell skattbar personinntekt fra frilansarbeid/enkeltpersonsforetak som er relevant for medlemskap i Creo
- Privat e-post adresse
- Mobilnummer, i tilfelle varsling på SMS
Ny innlogging i medlemsportalen
Fra og med 7.mai skal du ikke lenger bruke fødselsdato (DDMMÅÅ) som passord for å komme inn i medlemsportalen. Nå logger du på med medlemsnummeret ditt og et selvvalgt passord. Hvis det er første gangen du logger inn må du lage nytt passord. Klikk på «Glemt passord» for å opprette et nytt.
Klikk her for å logge inn.
Hvor finner jeg medlemsnummeret mitt?
Medlemsnummeret ditt finner du på fakturaer du har mottatt fra oss, eller på medlemskortet fra LOfavør. Dersom du bruker medlemsnummeret fra medlemskortet, skal du ikke ta med «98».
Trenger du hjelp til å logge inn?
Ta kontakt på post@creokultur.no, eller ring oss på 23 10 22 10 (telefontid 10-14) så hjelper vi deg!
Ønsker du å holde deg oppdatert i oppgjøret kan du lese mer her.